Cel mai des utilizate tipuri de balast – Alege Balast Iași

balast Iasi

           Balast Iași? Noi la VST construct avem oferte în ceea ce privește transportul de balat în Iași.

           

             Balastul este un material granular care este plasat și ambalat sub și în jurul traverselor de cale ferată. Diferitele tipuri de materiale de balast folosite sunt piatră spartă, nisip, pietriș, cărămidă etc. Scopul principal al balastului este de a transmite sarcina de la traverse la formație și de a asigura facilități de drenaj pistei. 

           Funcțiile balastului – de asemenea balast Iași de la VST construct

 

            Funcțiile balastului sunt următoarele:

    Oferă pat nivelat sau suport pentru traversele de cale ferată.

    Transferă sarcina de la traverse la suprafață și o distribuie uniform pe suprafață.

    Ține traversele într-o poziție fermă în timp ce trec trenurile.

    Împiedică mișcarea longitudinală și laterală a traverselor.

    Oferă un bun drenaj pistei.

 

 

            Tipuri de balast

 

  1.         Balast de piatră spartă

            Piatră spartă este un balast utilizat pe scară largă în căile ferate. Vst construct te ajută în construcții durabile atât cu balast Iași cât și cu piatră spartă. Se obține prin zdrobirea pietrelor dure cum ar fi granitul, cuarțitul, etc. În locul pietrelor sparte, se pot folosi și calcar și gresie. Este potrivit pentru șinele de cale ferată de mare viteză. Piatră spartă selectată ca balast trebuie să fie tare, dură și neporoasă. Are nevoie de aceste proprietăți pentru a rămâne stabilă împotriva condițiilor meteorologice nefavorabile.

 

Beneficiile balastului din piatră spartă

    Pietrele sparte sunt dure și durabile.

    Menține traversele într-o poziție stabilă și asigură stabilitate pistei.

    Potrivit pentru piste cu trafic intens și pentru piste de mare viteză.

    Economice din punct de vedere al durabilității lor.

    Necesită mai puțină întreținere.

 

Dezavantajele balastului de piatră spartă

    Deoarece pietrele sparte nu sunt foarte ușor de găsit, costul lor inițial este puțin ridicat.

    Produce zgomot când trenul se deplasează pe șină.

    Sunt ascuțite și unghiulare și, prin urmare, traversele din lemn pot fi deteriorate de aceste pietre sparte.

 

 

  1.         Balast de nisip

 

            Nisipul poate fi folosit și ca material de balast. Este bine fixat sub traversele din fontă și poate fi des întâlnit pe șinele de cale ferată din deșert, unde se acumulează mult nisip pe șină. Nisipul grosier este cel mai potrivit ca balast decât nisipul fin. Alege balast Iași de la VST construct.

 

            Beneficiile balastului de nisip

    Oferă facilități excelente de drenaj pistei.

    Potrivit pentru traverse din fontă; nu produce niciun zgomot în timp ce trenul se deplasează pe linie.

    Material ieftin și disponibil din abundență.

 

Dezavantajele balastului de nisip

    Nisipul se poate deplasa cu ușurință din cauza vibrațiilor produse de tren sau din cauza vântului puternic. Deci, este necesară o reînnoire frecventă.

    Uzură excesivă a traverselor și a pieselor mobile poate apărea din cauza frecării dezvoltate de nisip.

 

 

  1.         Balast de pietriș

 

            Pietrișul este un material natural format prin eroziunea rocilor. Sunt potrivite pentru toate tipurile de traverse și sunt de obicei rotunde și netede și pot fi obținute din albiile râurilor, gropi de pietriș etc.

 

Beneficiile balastului de pietriș

    Apare în mod natural și, prin urmare, este ieftin și foarte ușor de găsit.

    Pietrișul curățat corespunzător oferă facilități excelente de drenare a pistei.

    Pietrișul bine împachetat necesită mai puțină întreținere și are durabilitate ridicată.

 

Dezavantaje balast de pietriș. Preferi nisip sau balast IașiContactează-ne pentru oferte.

    Datorită netezimii și rotunjimii lor, se pot separă de pat sub zgomotul  vibrațiilor.

    Deoarece apare în mod natural, poate conține o cantitate de pământ sau argilă care ar trebui curățată. Dacă nu este curățat, proprietățile de drenaj ale pietrișului pot fi afectate.

    Cernerea trebuie făcută pentru a elimina particulele de pietriș de dimensiuni mici, altfel acestea pot afecta proprietățile de drenaj.

    Produce zgomot când trenul se deplasează pe șină.

 

 

  1.         Cenuşă de cărbune sau balast de cenuşă

 

            Cenușa de cărbune numită este un produs secundar al centralelor electrice pe cărbune și al locomotivelor feroviare. Poate fi folosit că material de balast, deoarece este disponibil la un preț ieftin și are, de asemenea, proprietăți bune de drenaj. Este folosit că balast în special pentru curți și pentru șinele nou construite.

 

Beneficiile balastului de cenușă de cărbune

    Este economic și se găsește din abundență.

    Are proprietăți excelente de drenaj.

    Poate fi manevrat cu ușurință și este ușor ca și greutate.

 

Dezavantaje balast Iași de cenușă de cărbune

    Se transformă în praf atunci când este supus sarcinilor.

   Murdărește șina și complică procedura de întreținere.

    Nu este recomandat când sunt folosite traverse din oțel din cauza acțiunii sale corozive.

    Șinele pot fi afectate și de acțiunea corozivă a cenușii de cărbune.